Reklamacije

Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira, vizuelno proverite svaki paket. Ukoliko na njemu ima vidnih oštećenja u obliku pocepanih delova ili nagnječenja, pošiljku ne bi trebalo da preuzmete. Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili:

-Da ste dobili proizvod koji niste poručili, a nalazi se na računu
-Da ste dobili proizvod koji niste poručili, a ne nalazi se na računu
-Da niste dobili proizvod koji ste poručili, a nalazi se na računu
-Da ste dobli proizvod koji je oštećen
-Da ste dobili proizvod koji ne radi

u obavezi ste da nas obavestite o neispravnosti pošiljke 24h od prijema putem e-maila ili kontakt telefona.

Budite bez brige, u takvim slučajevima ćemo rešiti problem u Vašu korist, u najkraćem mogućem roku.

Roba sa defektom

-U slučaju defekta obavezujemo se da Vam proizvod zamenimo, a sve troškove zamene snosi SVET KOLICA DOO.

-Potrebno je da proizvod vratite u orginalnom pakovanju sa računom.

-Ukoliko je defekt nastao kao posledica neodgovarajuće upotrebe, nismo u mogućnosti da prihvatimo reklamaciju.

Roba sa garantnim listom

Ukoliko nakon određenog vremena korišćenja, proizvod prestane sa radom u garantnom roku molimo Vas da kontaktirate servis, čije kontakte možete naći na garantom listu. Molimo Vas da račun i garanciju obavezno čuvate dok traje garantni period, jer bez njih nećete moći da ostvarite uslove iz garancije. Garancija ne važi u slučaju defekta nastalog kao posledica neodgovarajuće upotrebe.

Povraćaj novca

Vraćanje usled nezadovoljstva moguće je samo u roku specifično definisanom za svaki konkretan proizvod i iznosi 14 dana (odnosi se ISKLJUČIVO na on-line kupovinu).

Proizvod usled nezadovoljstva možete vratiti ISKLJUČIVO ukoliko je prozvod vraćen u originalnoj ambalaži i uz originalni račun.

U slučaju reklamacije, obrazac za reklamaciju možete preuzeti OVDE.