Skip to contentPrilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira, vizuelno proverite svaki paket. Ukoliko na njemu ima vidnih oštećenja u obliku pocepanih delova ili nagnječenja, pošiljku ne bi trebalo da preuzmete. Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili:
-Da ste dobili proizvod koji niste poručili, a nalazi se na računu
-Da ste dobili proizvod koji niste poručili, a ne nalazi se na računu
-Da niste dobili proizvod koji ste poručili, a nalazi se na računu
-Da ste dobli proizvod koji je oštećen
-Da ste dobili proizvod koji ne radi
u obavezi ste da nas obavestite o neispravnosti pošiljke 24h od prijema putem e-maila ili kontakt telefona.
Budite bez brige, u takvim slučajevima ćemo rešiti problem u Vašu korist, u najkraćem mogućem roku.
Roba sa defektom
-U slučaju defekta obavezujemo se da Vam proizvod zamenimo, a sve troškove zamene snosi SVET KOLICA DOO.
-Potrebno je da proizvod vratite u orginalnom pakovanju sa računom.
-Ukoliko je defekt nastao kao posledica neodgovarajuće upotrebe, nismo u mogućnosti da prihvatimo reklamaciju.
Roba sa garantnim listom
Ukoliko nakon određenog vremena korišćenja, proizvod prestane sa radom u garantnom roku molimo Vas da kontaktirate servis, čije kontakte možete naći na garantom listu. Molimo Vas da račun i garanciju obavezno čuvate dok traje garantni period, jer bez njih nećete moći da ostvarite uslove iz garancije. Garancija ne važi u slučaju defekta nastalog kao posledica neodgovarajuće upotrebe.
Povraćaj novca
Vraćanje usled nezadovoljstva moguće je samo u roku specifično definisanom za svaki konkretan proizvod i iznosi 14 dana (odnosi se ISKLJUČIVO na on-line kupovinu).
Proizvod usled nezadovoljstva možete vratiti ISKLJUČIVO ukoliko je prozvod vraćen u originalnoj ambalaži i uz originalni račun, bez vidljivih tragova koriscenja. Obrazac mozete preuzeti OVDE
U slučaju reklamacije, obrazac za reklamaciju možete preuzeti OVDE.